Vi hjelper deg med design og kommunikasjon til messestanden din
Vi hjelper deg med design og kommunikasjon til messestanden din
Skal du på messe i den nærmeste fremtid? Da drømmer du helt sikkert om folkehav og eventyrlig salg du også. Men hva skal egentlig til for å skape liv og røre i leiren? Det er mange ting å tenke på, og her gir vi deg noen enkle tips.
1. Ha et klart mål 2. Ha en plan på hvem som skal stå på messen 3. Lag en plan for gjennomføring 4. Tenk på hvordan du skal markedsføre tilstedeværelsen 5. Avklar om du skal invitere kunder til et arrangement 6. Lag en plan for oppfølging av leads 7. Evaluer
Skal du på messe i den nærmeste fremtid? Da drømmer du helt sikkert om folkehav og eventyrlig salg du også. Men hva skal egentlig til for å skape liv og røre i leiren? Det er mange ting å tenke på, og her gir vi deg noen enkle tips.
1. Ha et klart mål 2. Ha en plan på hvem som skal stå på messen 3. Lag en plan for gjennomføring 4. Tenk på hvordan du skal markedsføre tilstedeværelsen 5. Avklar om du skal invitere kunder til et arrangement 6. Lag en plan for oppfølging av leads 7. Evaluer
Jo raskere vi kommer inn i prosessen, jo bedre blir resultatet.
Jo raskere vi kommer inn i prosessen, jo bedre blir resultatet.
Ide og innhold – hvor viktig er det?
Alt starter med en god ide som alt kan bygges rundt. Se på det som selve grunnmuren som skal sikre en god kvalitet i det videre arbeidet. Dernest handler det om å bygge et godt innhold, og skape et tydelig budskap som treffer og engasjerer målgruppen vi ønsker å snakke til.
Hva er riktig design?
Når budskapet er på plass står innpakningen for tur. Da handler det om å finne en tøff og spennende design som gjenspeiler og skaper det riktige uttrykket for hvem din bedrift er. En riktig design forsterker innholdet og budskapet du ønsker å få frem slik at du engasjerer målgruppen din.
Ide og innhold – hvor viktig er det?
Alt starter med en god ide som alt kan bygges rundt. Se på det som selve grunnmuren som skal sikre en god kvalitet i det videre arbeidet. Dernest handler det om å bygge et godt innhold, og skape et tydelig budskap som treffer og engasjerer målgruppen vi ønsker å snakke til.
Hva er riktig design?
Når budskapet er på plass står innpakningen for tur. Da handler det om å finne en tøff og spennende design som gjenspeiler og skaper det riktige uttrykket for hvem din bedrift er. En riktig design forsterker innholdet og budskapet du ønsker å få frem slik at du engasjerer målgruppen din.
Skal du på messestand, eller har du andre spørsmål rundt temaet, snakk med oss idag.